Osnovni pojmovi

Pojam Prodavatelj odnosi se na tvrtku :

Smartus d.o.o. 

Sa sjedištem : Zagrebačka 5.

Registrirano na Trgovačkom sudu u Rijeci 

OIB: 92129208215

MB: 04843100

Temeljni kapital : 20 000 kn I uplaćen je u cijelosti

Direktor i član uprave : Feng Fu 

                                  Sandi Franjul

Banka: Zagrebačka banka

IBAN : HR8823600001102659672

web:www.smartus.hr

e-mail: prodaja@smartus.hr

Pojam Kupca 

-Odnosilo bi se na osobu koja naruči i plati bilo koju uslugu ili proizvod putem web trgovine prisutnih na web stranici. 

-Kupac fizička osoba mora biti punoljetna i poslovno sposobna osoba te za postupanje suprotno ovoj odredbi. Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.

Kupac je odgovoran za cjelovitost i vjerodostojnost unesenih podataka prilikom registracije.

 www.smartus.hr kao prodavatelj putem interneta nastupa u svoje ime.

Predugovorna obavijest

- Čim je izvršeno plaćanje sa strane kupca, smatra se da su Prodavatelj i Kupac zaključili ugovor o prodaji na daljinu, zajedno sa specifikacijama i cijenom/ma kupljenog proizvoda. 

- Kupnjom proizvoda,od strane kupca će se tražiti da prihvati/izjavi da je upoznat/suglasan sa uvijetima te će se nastaviti sa započetom narudžbom i biti dostavljeno Kupcu kao sadržaj e-mail poruke kojom se potvrđuje ugovor.

- Prodavatelj ima pravo izmijeniti uvijete u svako vrijeme s tim da slijede nakon objave na internet stranicama. Isto tako može promijeniti uz sadržaj ovih općih uvijeta predugovornih obavijesti i asortiman proizvoda, cijene te ostale podatke koje su vezane uz internet trgovinu te su kupci dužni pregledati sadržaj prije kupovine,u suprotnom Prodavatelja se oslobađa od bilo kakve odgovornosti.

- Od strane kupca se zahtjeva za potpunost te istinitost podataka koje su unesene prilikom registracije unosa za dostavu i slično.

- Ukoliko niste suglasni sa uvjetima, nemojte koristiti ovu web stranicu niti putem te iste naručivati proizvode.

Kupnju i dostavu proizvoda moguće je trenutačno izvršiti samo na području Republike Hrvatske.

- Prodavatelj se obvezuje osigurati spremanje ovih obavijesti zbog mogućeg ponovnog korištenja te se Kupac obvezuje čuvati prilikom dostave e-mailom.

- Prodavatelj zadržava pravo neisporuke narudžbe ukoliko postoji sumnja na zlouporabu.

- Prodavatelj se oslobađa od svake odgovornosti za štetu koja je mogla nastati prilikom posjete Internetskoj stranici smartus.hr uslijed protupravnih radnji trećih osoba, računalnih virusa, prekidom u komunikacijskoj liniji, neovlaštenim pristupom, neprikladnim ponašanjem, nemarom i slično te drugih slučajeva za koje nije odgovoran Prodavatelj.

Opisi artikla, cijene i dostupnost

- Fotografije proizvoda na našoj web stranici ne moraju uvijek sa svim detaljima točno odgovarati proizvodima koji su dio narudžbe te Prodavatelj ne može jamčiti da se boja proizvoda slaže sa onim što korisnici vide na svojim uređajima/monitorima.

- U slučaju prethodno navedenog sadržaja između proizvoda na fotografiji i naručenog te dostavljenog proizvoda, ne radi se o eventualnom nedostatku samog proizvoda te prodavatelj ne preuzima odgovornost.

- Svaki proizvod ima zasebno zabilježeno svoj opis artikla uz odgovarajuću fotografiju skupa sa specifikacijom proizvoda te cijene.

- Cijene istaknute na web stranici izražene su u kunama. Trošak PDV-a je uračunat u cijenu proizvoda. Cijena svakog proizvoda određena je za svaki proizvod pojedinačno. 

- Ukoliko iz razloga da proizvoda nema na zalihama ili ga od strane dobavljača nije više moguće naručiti i slično, Prodavatelj se obvezuje da pismeno obavijesti kupca koji u tom slučaju može ili otkazati narudžbu ili prihvatiti novi rok isporuke.

- Prodavatelj je ovlašten mijenjati cijene bez prethodne obavijesti te je isto tako ovlašten bez prethodne obavijesti mijenjati cijene isključivo za web shop. Prodavatelj ima ovlasti bez prethodne obavijesti u svakom trenutku odrediti popust, dnevne ili tjedne akcije, akcije za pojedini proizvod, grupu proizvoda i/ili za sve proizvode.

- U slučaju da dođe do otkazivanja narudžbe, Prodavatelj će Kupcu vratiti uplaćeni novac najkasnije u roku od 30 dana.

- U slučaju nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda. Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani na web stranici, podložni su bugovima, nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl.

- Trgovac i kupac imaju pravo na raskid ugovora (otkaz narudžbe) prije slanja robe na isporuku, uz povrat prethodno uplaćenih sredstava, ukoliko je kupac uplatio. Ako trgovac iz nekog razloga ne može isporučiti plaćenu robu, povrat sredstava će biti izvršen u roku trideset (30) radna dana. Ukoliko kupac odluči raskinuti ugovor (otkazati narudžbu) prije nego je roba poslana na isporuku, povrat sredstava će biti izvršen u roku trideset (30) radna dana. 

- Prodavatelj (Smartus d.o.o.) se u potpunosti odriče bilo kakve odgovornosti za točnost i/ili potpunost svih informacija i sadržaja koje se nalaze na smartus hr. Internetskoj stranici. Prodavatelj zadržava pravo pogreške u opisu i slici proizvoda postavljene prema informacijama proizvođača. Svi sadržaji postavljeni na Internetskoj stranici postavljeni su kako bi kupcu olakšali izbor prilikom kupovine. Za nenamjerne greške ne odgovaramo.

Naručivanje

- Kod svakog naručivanja proizvoda putem web narudžbe na starnici web shopa, odabrani artikl se stavlja u “košaricu” gdje odmah pokraj stoji opcija “Završi kupnju” ili "Nastavi kupnju" ali se može i odustati od kupnje istog.

- Također postoji mogućnost izmjene u “košarici” u smislu korekcije količine artikala. 

- Ako Kupac završava svoju kupnju, sljedeći korak je naplata uz koju je potrebna registracija na našu web stranicu zbog potrebnih podataka za isporuku narudžbe, te koju je isto tako moguće i izbrisati profil korisnika sa svojim osobnim podacima. Ili se mogu prijaviti kao gost te isto tako naručiti željeni proizvod.

- Korisnici koji su registrirani mogu putem svog profila predati, ako se za to ukaže potreba, reklamacijski zahtjev te na taj način prate tok riješavanja, dok neregistrirani korisnici mogu također kao i registrirani samo je potrebno ponovno unositi korisničke podatke u sistem.

- Nakon registracije možete nesmetano nastaviti svoju kupnju te nakon završetka jednostavno se odjaviti sa Vašeg računa. Sljedeći put prijavite se putem istog te kao i prije nastavljate svojim tokom.

- Prije potvrde narudžbe iskazana je cijena proizvoda te cijena dostave ako je naplatna, cijena PDV-a, i konačna cijena kako bi Kupac imao uvid u konačnu cijenu koju plaća za naručenu uslugu kupnje.

- Potvrđivanjem narudžbe suglasni ste sa ovim uvjetima poslovanja.

Prema ovom ugovoru, usluge za obradu plaćanja robe i / ili usluga kupljenih na ovoj internetskoj stranici osiguravaju SMARTUS D.O.O (OIB: 92129208215, Adresa: Rijeka (Grad Rijeka) Zagrebacka 5, Hrvatska)

Podnošenje prigovora potrošača

-Ukoliko da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni prigovor možete uputiti tvrtki Smartus d.o.o. na e-mail adresu: prodaja@smartus.hr

Molimo Vas da u prigovoru navedete svoje podatke: ime i prezime, te odgovarajuću mail adresu kako bi Vam uputili odgovor. Kako bi brže utvrdili prigovor u prigovoru navedite i broj narudžbe, broj računa ili svoj email koji ste naveli u registraciji. Smartus d.o.o. će vam potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor ćete dobiti u pisanom obliku u najbržem mogućem roku.

 

Jamstvo na naručene proizvode

 Svi proizvodi u Smartus.hr web internet trgovini imaju vidljivo napisanu garanciju određenog artikla na web stranici. Jamstveni list i račun isporučuje se kupcu zajedno s proizvodom. Kupac mora čuvati jamstveni list i račun za cijelo vrijeme trajanja jamstvenog roka. Jamstvo se ostvaruje uz račun i samo uz račun.

Proizvod pod garancijom šalje se natrag kupcu uz naš trošak, za one koji nisu pod garancijom kupac plaća dostavu.

Jamstvo ne pokriva nestručno rukovanje uređajem I slično,vidljiva oštečenja prilikom pada,mehanička oštećenja,udar groma te viskog napona.

U slučaju da proizvod nije pod garancijom (istek jamstva ili oštećen uređaj) javit ćemo povratno kupcu koji je problem zatim poslati ponudu za popravak te će popravak uslijediti kada dobijemo odgovor i uplatu.

Svi mobilni te pametni uređaji (laptopi, tableti, mobiteli i slični uređaji) imaju dvogodišnje jamstvo, ostali proizvodi/gadgeti (power bank, slušalice, punjači i sl.) imaju jamstvo od 6 mjeseci. Ostali proizvodi koji se vode pod dodaci za mobitele (maskice, kaljena stakla i sl.) zamjenjujemo u roku od 14 dana od dana kada je proizvod dostavljen te se ustanovilo da je neispravan u smislu da se dogodila nezgoda prilikom transporta ili je greška u samom proizvodu. Naknadne reklamacije ne uvažavamo. Jamstveni list isporučuje se kupcu zajedno s proizvodom. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun cijelo vrijeme jamstvenog roka. Račun i jamstveni list jedini su dokumenti s kojima kupac može ostvariti svoja prava.

Jamstveni rok počinje teći od dana kupnje proizvoda.

Smartus.hr web shop jamči da će proizvod, ako ga pravilno koristite, u jamstvenom roku pravilno funkcionirati, te se obavezuje da će na Vaš zahtjev, ako bude predočeno u jamstvenom roku, o vlastitom trošku ukloniti, kvarove i tehničke nedostatke proizvoda, koji bi nastali prilikom uporabe u vremenu trajanja jamstvenog roka. Ukoliko u razumnom roku po prijemu proizvod na servis ne bude otklonjen kvar, obavezujemo se da ćemo proizvod zamijeniti novim istim ili zamjenskim modelom istih ili boljih karakteristika. 

Jamstvo ne vrijedi:

- Ako se kupac nije pridržavao uputa za uporabu proizvoda
- Ako je proizvod bio otvaran. Modificiran ili popravljan od strane neovlaštene osobe ili kupca
- Ako je kupac nestručno ili nebrižljivo postupao sa proizvodom
- Ako su u proizvod ugrađeni neoriginalni dijelovi
- Ako su na unutarnjem i/ili vanjskom dijelu proizvoda vidljiva mehanička oštećenja kao što su lom, pad, savijanja
- Za oštećenja uzrokovana hakiranjem, piratskim dobivanjem pristupa, virusima ili drugim zlonamjernim softverom
- Za oštećenja uzrokovana izlaganjem unutarnjeg i/ili vanjskog dijela uređaja vlazi, vodi ili metalnoj prašini ili špeni
- Za oštećenje uzrokovano transportom nakon isporuke
- Ako je serijski ili IMEI broj proizvoda uklonjen, oštećen ili izmijenjen
- Ako je instaliran neoriginalni softver
- Za rad instaliranih aplikacija drugih proizvođača
- Za kvarove ili poteškoće nastale korištenjem aplikacija drugih proizvođača
- Za kravarove nastale zbog neprimjerene radne okoline
- Za oštećenja izazvana višom silom i ratom
- Za kvarove nastale zbog izhabanosti
- Za kvarove nastale zbog neispravne strujne mreže i groma
- Ako je uređaj poslan u servis u neprimjerenoj ambalaži koja ne štiti uređaj od oštećenja
- Ako je jamstveni list nepravilno ispunjen, ako je na njemu nešto ispravljano ili jamstveni list kopiran

Reklamacije, servisi i povrat

Reklamacije te servisne zahtjeve se šalju putem e-maila: prodaja@smartus.hr. U suprotnom ne primamo reklamacije niti zahtjeve bez da nam se prije javi na e-mail adresu.

Ako se radi o oštećenju proizvoda Kupac mora slikati i uz e-mail priložiti sliku u odgovarajućem obliku kao datoteku u privitku. U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te u tom slučaju sugeriramo da pošiljku Kupac ne preuzima. Molimo Kupce da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, Kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak,  te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda.

Servisni rok ovisi o kvaru/oštećenju uređaja te će korisnik svakako biti obaviješten o tome putem e-maila. 

Podnošenje prigovora potrošača

-Ukoliko da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni, prigovor možete uputiti tvrtki Smartus d.o.o. na e-mail adresu: prodaja@smartus.hr

Molimo Vas da u prigovoru navedete svoje podatke: ime i prezime, te odgovarajuću mail adresu kako bi Vam uputili odgovor. Kako bi brže utvrdili prigovor u prigovoru navedite i broj narudžbe, broj računa ili svoj email koji ste naveli u registraciji. Smartus d.o.o. će vam potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor ćete dobiti u pisanom obliku u najbržem mogućem roku.