Uvjeti prodaje

Informacije o trgovačkom društvu

Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15, 14/19, 19/22)

Osnovni pojmovi 

Pojam Trgovac odnosi se na tvrtku :

Smartus d.o.o.

Sa sjedištem : Ljubljanska cesta 18c

Registrirano na Trgovačkom sudu u Rijeci

OIB: 92129208215

MB: 04843100

Temeljni kapital : 20 000 kn uplaćen je u cijelosti 

Direktor i član uprave : Feng Fu

                                  Sandi Franjul

Banka: Zagrebačka banka

IBAN : HR0223600001502987301

web: www.smartus.hr

e-mail: prodaja@smartus.hr 

Pojam Kupca odnosi se na svaku osobu koja je nakon pregleda i odabira proizvoda ili usluge izvršila registraciju svojih podataka te naručila proizvod ili uslugu.

Kupac kao fizička osoba mora biti punoljetna i poslovno sposobna osoba te za postupanje suprotno ovoj odredbi Trgovac ne snosi nikakvu odgovornost. Kupac je odgovoran za cjelovitost i vjerodostojnost unesenih podataka prilikom registracije.

Korisnik "Smartus.hr" internet trgovine – svaka osoba koja web stranicu "Smartus.hr" koristi u svrhu ostvarivanja kupnje proizvoda oglašenih na istoj ili dobivanja informacija o pojedinom proizvodu.

Korištenje „Smartus.hr“ – pristup stranici „Smartus.hr“ radi dobivanja informacija o sadržaju iste i/ili ostvarivanja web trgovina.

Proizvodi – svi proizvodi koji su navedeni na „Smartus.hr“, a koje je moguće kupiti putem web trgovine.

Opće odredbe uvjeta prodaje

 

Sve kupce i korisnike upućujemo da se prije same kupovine upoznaju sa ovim Uvjetima te da iste redovno provjeravaju, kako bi bili upoznati sa svim pravima i obvezama. 

Nositelj svih prava na internet stranici www.smartus.hr (Smartus.hr) je tvrtka Smartus d.o.o. Korištenjem usluge “Smartus.hr” web trgovine i svih pridruženih stranica i servisa na www.smartus.hr smatra se da su potrošači u svakom trenutku upoznati s ovim Uvjetima prodaje (u daljnjem tekstu: Uvjeti), te da ih u cijelosti razumiju i prihvaćaju.

Navedeni Uvjeti primjenjuju se na prava i obveze koja se odnose na kupnju proizvoda ili usluga putem Smartus.hr web trgovine te prava i obveze koje proizlaze iz sklapanja Ugovora o prodaji na daljinu (u daljnjem tekstu: Ugovor) između potrošača kao krajnjeg kupca i Smartus.hr internet (web) trgovina, smatraju se sastavnim dijelom takvih ugovora. a u odnosu na uvjete i način naručivanja proizvoda, cijene proizvoda, načina plaćanja, jamstva, reklamacija i povrata, dostave, zaštite tajnosti osobnih podataka i druga pitanja vezana uz korištenje „ Smartus.hr “ i internet (online) kupnje.

Ugovor o kupoprodaji proizvoda između Kupca i Trgovaca zaključen je trenutkom narudžbe proizvoda.

Na „Smartus.hr “ internet trgovini moguće je izvršiti kupnju proizvoda samo na području Republike Hrvatske. Sukladno navedenom, dostavu proizvoda vršimo samo na području Republike Hrvatske.

Bez prethodne obavijesti, Trgovac je ovlašten mijenjati sadržaj ovih Općih uvjeta, asortiman proizvoda, cijene istih, ostale podatke vezane uz internet trgovinu, kao i sav ostali sadržaj "Smartus.hr" internet stranice. Korisnici/kupci dužni su prilikom svake posjete www.smartus.hr web stranice pregledati sadržaj iste. Suprotno postupanje oslobađa Trgovaca bilo kakve odgovornosti. Navedene promjene stupaju na snagu objavom na prethodno navedenoj internet stranici.

Trgovac se u potpunosti odriče bilo kakve odgovornosti za točnost i/ili potpunost svih informacija i sadržaja koji se nalaze na internet stranici www.smartus.hr. Eventualne pogreške su nenamjerne i Trgovac zadržava pravo pogreške u opisu i slici proizvoda koje su postavljene prema informacijama od strane proizvođača.

Moguće su nenamjerne razlike stvarnog proizvoda i fotografije proizvoda te proizvoda opisanog na stranicama www.smartus.hr. Sve vizualne materijale i tekstovni opis pojedinog proizvoda Smartus.hr donosi isključivo kao primjer kako bi kupcima olakšali prilikom odabira. Nismo u mogućnosti predvidjeti ako proizvođač izmijeni neku od karakteristika, model ili sadržaj proizvoda te ne jamčimo da fotografije proizvoda u potpunosti odgovaraju izgledu samog proizvoda na stranici.

Sklapanje ugovora o prodaji

 

Internet kupnja može se ostvariti samo ako se kupac registrira u predviđenom mjestu za registraciju na „Smartus.hr “stranicama. Prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca kupac je dužan dati točne, važeće i potpune osobne podatke. Zaključivanjem narudžbe ili na drugi način utvrđen ovim Uvjetima, smatra da je zaključen ugovor između kupca i Smartus d.o.o. prema uvjetima prodaje navedenim u ovim Uvjetima.

Predmet i komercijalna svrha Ugovora je kupovina odabranog proizvoda ili usluge na “Smartus.hr” internet trgovini uz plaćanje odgovarajuće naknade – cijene toga proizvoda  ili usluge. Ugovor se zaključuje sredstvima daljinske komunikacije (Ugovor sklopljen na daljinu) i to putem  internet narudžbe-web trgovina ili ponuda ispostavljenih službenim kanalima Smartus.hr internet trgovine.

Kupac je ovlašten izabrati mogućnost da ga Trgovac biltenom (newsletter) informira o novim proizvodima, proizvodima na akciji sl. Nakon uspješno obavljene registracije (pravilno popunjeni svi traženi podaci) na e-mail Kupca biti će dostavljena obavijest o uspješnoj registraciji. U bilo kojem trenutku Kupac može zatražiti uklanjanje iz liste zaprimanja biltena (newsletter) ili promjenu podataka.

Odabir željenog proizvoda vrši se  spremanjem u „košaricu“ klikom na link „Košarica“. Ukoliko Kupac izvrši kupnju proizvoda koji je, u međuvremenu, prodan tada će Trgovac kontaktirati kupca radi dogovora o daljnjem postupanju (povrat uplaćenog iznosa, kupnja drugog proizvoda ili isporuka proizvoda iste vrste kada ga Trgovac pribavi od svojih dobavljača). Trgovac, osim netom navedene obveze, ne odgovara Kupcu u opisanom slučaju po bilo kojoj osnovi.

Trgovac zadržava pravo neisporuke narudžbe ukoliko postoji sumnja na zlouporabu i tome slično. Trgovac ima pravo na otkazivanje ugovora/narudžbe bez posebnog navođenja kupcu.

Način kupnje pomoću virtualne košarice naveden je na našoj stranici a možete ga provjeriti ovdje.

Odgovornost pristupu stranici 

 

Usluge koje Trgovac pruža u okviru usluge online kupnje na www.smartus.hr internet stranicama ne uključuju troškove koje posjetitelji stranica snose koristeći računalnu opremu i usluge za pristup stranicama.

Trgovac nije odgovoran za troškove elektroničkog komunikacijskog prometa, Internet prometa ili bilo koje druge troškove do kojih može doći niti ne snosi odgovornost za bilo koju štetu koja bi mogla nastati zbog prekida internetske veze prilikom korištenja usluge online kupnje. Ukoliko dođe do bilo kakve pogreške prilikom procesa kupnje, Kupac se može obratiti prijavom na e-mail adresu prodaja@smartus.hr, kako bi ista bila otklonjena što je prije moguće.  

Trgovac se oslobađa svake odgovornosti za štetu koja bi mogla nastati na uređajima koji omogućuju pristup www.smartus.hr web stranici i podacima pohranjenim na njima.

Cijena

Cijene proizvoda su maloprodajne. Od 1.1.2023. cijene proizvoda i cijene dostave izražene su u eurima (EUR) te je u istima sadržan pripadajući PDV. Trgovac istaknute cijene ažurira na redovnoj bazi zbog čega postoji mogućnost odstupanja od prethodnih cijena.

Trgovac je ovlašten mijenjati cijene na Smartus.hr internet trgovini bez prethodne obavijesti. Također, Trgovac je ovlašten bez prethodne obavijesti u svakom trenutku odrediti popust ili aktivirati promotivne/akcijske cijene za pojedini proizvod ili grupu proizvoda.

Na cijene proizvoda primjenjuje se službeni fiksni tečaj konverzije 1 € = 7.53450 kn sukladno Zakonu o uvođenju eura kao službene valute u Republici Hrvatskoj NN 57/2022-803.

Plaćanje

Plaćanje kupljenih proizvoda kupac može izvršiti jednokratnom uplatom na račun Trgovca, narudžbu platiti pouzećem ili plaćanje izvršiti platnom karticom (jednokratno ili obročno).

Maksimalan iznos narudžbe pouzećem ne može biti veći od 12500kn (1659.03€) jer navedeni iznos prelazi maksimalnu moguću transakciju pouzećem GLS distributera. Narudžba s većim iznosom pouzeća neće biti valjana i navedena će se otkazati. Za narudžbe veće od navedenog iznosa, moguće je odabrati druge načine uplate.

U slučaju uplate iznosa narudžbe na račun Trgovca, obrada narudžbe isključivo će započeti tek po vidljivoj izvršenoj uplati na račun. Potvrde o izvršenoj uplati nije potrebno dostavljati te navedene neće biti uvažene u svrhu ranijeg slanja narudžbe. Trgovac može zatražiti potvrdu u svrhu provjere podataka u slučaju eventualnog nezaprimanja iznosa uplaćene narudžbe.

Kartično plaćanje se smatra izvršenim u trenutku primitka autorizacije od strane izdavatelja kartice.

JEDNOKRATNO KARTIČNO PLAĆANJE moguće je izvršiti platnim platnim karticama Zagrebačke banke, Erste banke i PBZ banke:

- Diners Club i Discover, Vpay, Visa, Mastercard® i Maestro® karticama

OBROČNO KARTIČNO PLAĆANJE moguće je izvršiti narednim platnim karticama:

- Zagrebačka banka: Mastercard® i Visa kartice na 2 - 12 rata

- Erste banka (MBNet grupacija): Diners Club i Discover, Visa, Mastercard® i Maestro® karticama na 2 - 12 rata

- PBZ banka: Visa Inspire na 2 - 12 rata

                    Visa Premium na 2 - 6 rata 

    disco45.jpg

Sigurnost online plaćanja 

- MasterCard® SecureCode™

- Verified by Visa

 

Izjava o sigurnosti online plaćanja

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.

CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.

Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.

Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.

Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.

Hvala što koristite CorvusPay!

Dostava

Proizvode koji su plaćeni sukladno dostavljenoj ponudi biti će isporučeni Kupcu u roku od jednog do tri radna dana od obrade narudžbe, (izuzev otoka, ovisno o zasebnom voznom redu i Dubrovačke regije), pod uvjetom da su narudžbe zaprimljene do 12h od ponedjeljka do petka, računajući od dana uplate. Prilikom obrade pošiljke, obavijest o statusu njegove pošiljke Kupac dobiva na e-mail.

U slučaju prednarudžbe određenih proizvoda, proizvodi će biti dostavljeni, sukladno prethodnoj točki, od dana navedenog datumom ispostave prednarudžbe.

U slučaju godišnjeg odmora, dostava će se vršiti prema terminu koji će Trgovac u obavijesti naznačiti na svojim stranicama.

Cijena dostave naznačena je prilikom kupnje artikla. Dostava je besplatna od određene vrijednosti robe;

Ako je vrijednost robe manja od 100,00 EUR (753.45 Kn), cijena dostave je 4,00 EUR (30,14 Kn), ako je veća od 100,00 EUR (753.45 Kn) dostava je besplatna. Ako je moguća, dostavu na malim i udaljenim otocima naplaćujemo 13.50 EUR (101,72 kn).

Dostava se vrši dostavnom službom GLS ili ovisno o veličini paketa putem dostavne službe HP.

Sukladno uvjetima Hrvatske pošte, na određene manje otoke moguća je dostava paketa do sveukupne težine 2 kg. U slučaju da paket prelazi 2 kg težine ili nemogućnosti dostave, Trgovac će stornirati narudžbu te o tome obavijestiti Kupca.

Jamstvo i servisi

Za svaki proizvod iz asortimana Trgovaca koji je oglašen na ”Smartus.hr” internet trgovini kupac ostvaruje prava iz jamstva prema jamstvenom listu određenog proizvoda kojeg Kupac dobiva zajedno sa kupljenim proizvodom i/ili podacima koji su navedeni na Smartus.hr internet trgovini. Predložak jamstvenog lista možete provjeriti ovdje.

Trajanje jamstva proizvoda možete provjeriti pod naslovom "Detalji proizvoda" u opisu pojedinačnih proizvoda.

Proizvode koji se vode pod "Dodaci za mobitele" te "Kablovi/punjači", kao i zamjensko remenje satova te dodatna i zamjenska oprema pojedinih proizvoda (maskice, krpe, četke, gume, zaštitne gumice, punjači, kablovi, kaljena stakla i sl.) na kojima nije posebno navedeno trajanje jamstva, zamjenjujemo u roku od 14 dana od dana kada je proizvod dostavljen te se ustanovilo da je neispravan u smislu da se dogodila nezgoda prilikom transporta ili je greška u samom proizvodu. Jamstvo na baterije (prodane zasebno ili koje već dolaze u skolpu sa uređajem) vrijedi 1 godinu. Naknadne reklamacije izvan navedenog perioda ne uvažavamo.

Kada Kupac ostvaruje prava iz jamstva, tada isti reklamaciju ima pravo podnijeti Trgovacu na u ovim uvjetima naznačenu e-mail adresu i/ili adresu sjedišta Trgovaca, u kojim slučajevima će Kupca kontaktirati Trgovac.

Jamstvo ne vrijedi:

- Ako se kupac nije pridržavao uputa za uporabu proizvoda

- Ako je proizvod bio otvaran te modificiran ili popravljan od strane neovlaštene osobe ili kupca

- Ako je kupac nestručno ili nebrižljivo postupao sa proizvodom

- Ako su u proizvod ugrađeni neoriginalni dijelovi

- Ako su na unutarnjem i/ili vanjskom dijelu proizvoda vidljiva mehanička oštećenja kao što su lom, pad, savijanja

- Za oštećenja uzrokovana hakiranjem, piratskim dobivanjem pristupa, virusima ili drugim zlonamjernim softverom

- Za oštećenja uzrokovana izlaganjem unutarnjeg i/ili vanjskog dijela uređaja vlazi, vodi ili metalnoj prašini ili špeni

- Za oštećenje uzrokovano transportom nakon isporuke

- Ako je serijski ili IMEI broj proizvoda uklonjen, oštećen ili izmijenjen

- Ako je instaliran neoriginalni softver

- Za rad instaliranih aplikacija drugih proizvođača

- Za kvarove ili poteškoće nastale korištenjem aplikacija drugih proizvođača

- Za kravarove nastale zbog neprimjerene radne okoline

- Za oštećenja izazvana višom silom i ratom

- Za kvarove nastale zbog izhabanosti

- Za kvarove nastale zbog neispravne strujne mreže i groma

- Ako je uređaj poslan u servis u neprimjerenoj ambalaži koja ne štiti uređaj od oštećenja

- Ako je jamstveni list nepravilno ispunjen, ako je na njemu nešto ispravljano ili jamstveni list kopiran

Reklamacije

Na temelju Zakona o zaštiti potrošača članak 43. stavak 2. obaviještavamo kupce o odgovornosti Trgovaca u slučaju materijalnih nedostataka proizvoda prilikom sklapanja ugovora na daljinu (internet kupovina).

Prodavatelj (trgovac) odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno Zakonu o obveznim odnosima (članci 400-422). Zakon o obveznim odnosima potražite ovdje: https://www.zakon.hr/z/75/Zakon-o-obveznim-odnosima

Sažetak donosimo u nastavku:

Materijalni nedostaci za koje trgovac odgovara (Članak 400)

(1) Trgovac odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato.

(2) Trgovac odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.

(3) Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako trgovac ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.

(4) Ne odgovara se za neznatan materijalni nedostatak.

Kad postoje materijalni nedostaci (Članak 401)

Nedostatak postoji:

1) ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,

2) ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata trgovcu ili mu je morala biti poznata,

3) ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,

4) kad je trgovac predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,

5) ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave trgovca, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.),

6) ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji,

7) ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu.

Ako je kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako Trgovac nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku kupca da sklopi ugovor.

Nedostaci za koje prodavatelj (trgovac) ne odgovara (Članak 402)

(1) Trgovac ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.

(2) Smatra se da nisu mogli ostati nepoznati kupcu oni nedostaci koje bi brižljiva osoba s prosječnim znanjem i iskustvom osobe istog zanimanja i struke kao kupac mogla lako opaziti pri uobičajenom pregledu stvari.

(3) Odredba stavka 2. ovoga članka ne primjenjuje se na ugovore koje fizička osoba kao kupac sklapa izvan svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti s fizičkom ili pravnom osobom koja kao trgovac djeluje u okviru svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti (potrošački ugovor).

(4) Ali trgovac odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostat­ke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike.

Pregled stvari i vidljivi nedostaci (Članak 403)

(1) Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled, čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće, i o vidljivim nedostacima obavijestiti trgovca u roku od osam dana, a kod trgovačkog ugovora bez odgađanja, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.

(2) Kad je pregled izvršen u nazočnosti obiju strana, kupac je dužan svoje primjedbe zbog vidljivih nedostataka priopćiti trgovcu odmah, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.

(3) Ako je kupac otpremio stvar dalje bez pretovara, a trgovcu je pri sklapanju ugovora bila poznata ili morala biti poznata mogućnost takve daljnje otpreme, pregled stvari može biti odgođen do njezina prispijeća u novo odredišno mjesto, i u tom slučaju kupac je dužan trgovca obavijestiti o nedostacima čim je po redovitom tijeku stvari mogao za njih doznati od svojih klijenata.

(4) Kod potrošačkih ugovora potrošač kao kupac nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti trgovca o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak.

Skriveni nedostaci (Članak 404)

(1) Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti trgovca u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio, a kod trgovačkog ugovora – bez odgađanja.

(2) Trgovac ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari, a kod trgovačkog ugovora šest mjeseci.

(3) Kod prodaje rabljenih stvari ugovorne strane mogu ugovoriti rok od jedne godine, a kod trgovačkih ugovora i kraći rok.

(4) Ugovorom se mogu produljiti rokovi iz stavka 2. i 3. ovoga članka.

Raskid ugovora i povrat

1.       Korisnik može jednostrano raskinuti Ugovor u roku od 14 (četrnaest) dana od predaje robe u posjed kupcu bez navođenja razloga. Temeljem članka 79. Zakona o zaštiti potrošača korisnik nema pravo na jednostrani raskid Ugovora ako je:

- ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena.

- predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora.

- predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave.

2.   Ako je jednom narudžbom potrošač naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok iz stavka 1. ovoga članka započinje teći od dana kada je Kupcu predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.

3.     Da bi korisnik mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti Trgovaca o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka.

4.    Kako bi se jednostrani raskid Ugovora mogao ostvariti, Kupac Trgovacu dostavlja ispunjenu Obrazac (izjavu) za jednostrani raskid Ugovora s točno navedenim potrebnim podacima. Obrazac je moguće pronaći ovdje ili ga zatražite na e-adresi prodaja@smartus.hr.

5.     Ispunjeni obrazac (izjavu) moguće je dostaviti poštom (na Smartus d.o.o., Ljubljanska cesta 18c, 51000 Rijeka), ili elektroničkom poštom na prodaja@smartus.hr, u kojem je potrebno navesti: Broj računa, datum računa, ime i prezime, adresu, broj telefona i adresu elektroničke pošte.

6.      Ako korisnik jednostrano raskine Ugovor, izvršiti će mu se povrat novca koji je od njega primljen, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada Smartus d.o.o. zaprimi korisnikovu odluku o jednostranom raskidu Ugovora. Povrat novca bit će izvršen na Korisnikov bankovni račun. Povrat novca Smartus d.o.o. može izvršiti tek nakon što mu Kupac vrati robu ili nakon što Kupac dostavi dokaz da je roba poslana. Iznos povrata može umanjiti ukoliko je roba vraćena oštećena (original ambalaža te sam proizvod) te ukoliko se ne vrati u urednom stanju. Trgovac može umanjiti iznos povrata za dostavu koja je naplaćena.

7.     Korisnik je dužan poslati robu na adresu Smartus d.o.o., Ljubljanska cesta 18c, 51000 Rijeka bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je Trgovacu uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora. 

8.     Izravne troškove povrata robe korisnik mora snositi sam. Korisnik se moli da prije raskida Ugovora kontaktira Trgovaca na e-adresu prodaja@smartus.hr kako bi mu bio objašnjen postupak vraćanja robe te kako bi se isto na obostrano zadovoljstvo što prije odvilo. 

9.      U slučaju povrata, kupac mora zaštititi predmete prije slanja. Proizvod mora biti zaštićen originalnom ambalažom ili ambalažom koja može zaštititi proizvod na isti način kao i originalna ambalaža.

10.    Korisnik je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Podnošenje prigovora

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, prigovore zaprimamo e-mailom na e-adresu prodaja@smartus.hr ili nam navedene možete uputiti pisano na adresu Ljubljanska cesta 18c, 51000 Rijeka. Na zaprimljene prigovore odgovoriti ćemo u najkraćem mogućem roku, najkasnije kroz 15 dana od primitka.

Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova

U slučaju spora obavještavamo Vas da možete koristit mehanizme izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova pokretanjem postupka izvansudskog rješavanja spora podnošenjem prijave tijelu nadležnom za alternativno rješavanje potrošačkih  sporova koja djeluju  u Republici Hrvatskoj (Sudu časti Hrvatske gospodarske Komore,  Centru za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj Komori).

Online rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem ODR platforme za online rješavanje potrošačkih sporova. Platformi za rješavanje potrošačkih sporova putem interneta kupac može pristupiti putem poveznice: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR

Navedeno znači da problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete podnijeti na gornjem linku a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

Zaštita osobnih podataka

1.        Trgovac prikuplja osobne podatke Kupaca samo u mjeri koji su nužni za ispunjenje svoje obveze, za informiranje o novim i akcijskim proizvodima te dostavu promotivnih materijala, unaprijeđenje odnosa sa Kupcima te radi provjere drugih podataka neophodnih za online kupovinu.  Djelatnici Smartus d.o.o. odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.   

2.        Trgovac se obvezuje štiti osobne podatke Kupaca u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka te se obvezuje da osobne podatke neće ni na koji način ustupiti trećim osobama bez pristanka Kupca. Iznimka su podaci  nužni poslovnim partnerima za izvršavanje dostave kupljenog proizvoda te slučajevi u kojima je Trgovac po valjanom nalogu ovlaštenih državnih tijela, u skladu sa zakonom, dužan dostaviti ili dopustiti uvid u osobne podatke Kupaca.

3.       Trgovac informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.

4.       Kupac ima pravo zatražiti nadopunu, ispravak ili izmjenu netočnih osobnih podataka.

Izjava o kolačićima (Cookie policy)

1.        Kako bi stranica www.smartus.hr ispravno radila te kako bi se vršila daljnja unaprjeđenja stranice, potrebno je na računalo korisnika spremiti malenu količinu informacija (Kolačići / Cookies). Prema regulacijama EU, Smartus.hr prije spremanja kolačića mora zatražiti pristanak korisnika. Korištenjem web stranice www.smartus.hr internet trgovine korisnik pristaje na upotrebu Cookiea. 

2.       Korisnik ima pravo isključiti kolačiće te isključivanjem kolačića odlučuje hoće  li dospustiti njihovo pohranjivanje na svom računalu. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u web pregledniku koji korisnik koristi za pregledavanje web stranica.

Za informacije o postavkama kolačića, odaberite i provjerite postavke web-preglednika kojeg koristite.

Ako Korisnik onemogući kolačiće, neće moći koristiti neke od funkcionalnosti na web stranicama.

Više informacija o kolačićima možete potražiti na sljedećoj poveznici.

Ostale odredbe

1.        Pri kupnji bilo kojeg proizvoda, koji je predmet autorskih prava ili prava intelektalnog vlasništva, Trgovac ne daje nikakva dodatna prava korištenja i objavljivanja, osim izrijekom dano pravo ili dozvolu od proizvođača / distributera proizvoda.

2.        Kada “Smartus.hr “ odgovarajućim poveznicama pruža mogućnost posjeta drugih web stranica (primjerice YouTube), a iste nisu u vlasništvu Trgovaca i ovi Opći uvjeti u slučaju korištenja predmetnih web stranica ne primjenjuju se u odnosu na Trgovaca i Kupca. Trgovac te web stranice ne kontrolira i ne preuzima nikakvu odgovornost za bilo koju od njih ili njihov sadržaj.

3.       Iako je krajnji cilj pružanja što točnijih informacija, Trgovac zadržava pravo na objavljivanje sadržaja na engleskom jeziku ako se radi o nazivu proizvoda, dijelova istih ili funkcija na engleskom jeziku te ako se radi o izrazima na engleskom jeziku koji su općeprihvaćeni u hrvatskom jeziku ili ako postoji rizik da se značajne informacije ne mogu dovoljno precizno prevesti na hrvatski jezik, bez da se pritom ne izgubi njihovo originalno značenje i/ili smisao.

4.       Prilikom opisa proizvoda, Smartus.hr navodi podatke od proizvođača te su navedeni od strane proizvođača najčešće testirani u savršenom okruženju, stoga se maksimalna vrijednost podataka (primjerice autonomija uređaja) može razlikovati ovisno o upotrebi, vremenskim prilikama, načinu korištenja i sl.

5.       Pozivamo da recenziju proizvoda na stranici Smartus.hr ostavi svaki kupac ili korisnik usluga koji je imao priliku koristiti i isprobati proizvod. Trgovac ne osigurava da recenzije potječu od potrošača koji su proizvod doista kupili ili koristili.

Kontakti

e-mail: prodaja@smartus.hr

Pisano na adresu: Ljubljanska cesta 18c, 51000 Rijeka